Just nu cirkulerar det falska digitala BankID-handlingar. Som en säkerhetsåtgärd pausar vi därför möjligheten att använda det som giltig ID-handling tillsvidare.
Vi kommer att informera er så snart det går att använda digitalt BankID för identifiering igen. Tack för er förståelse.
Vill du få ut mer av dina besök hos oss? Då ska du bli medlem i Club Cosmopol. Du erhåller då ett medlemskort i guld och får tillgång till följande förmåner.
• 50% rabatt på entréavgiften, (ord pris 120 kr), därefter fri entré i ett år
• Förmånliga erbjudanden på mat och utvalda arrangemang
• Erbjudanden och inbjudningar via nyhetsbrev och/eller sms
Medlemskap tecknar du i receptionen på casinot. Lämna din e-postadress så får du ta del av erbjudanden och information om vad som händer på casinot. Har du bytt e-postadress, kan du uppdatera den i receptionen på casinot när du besöker oss nästa gång. Medlemskapet är personligt och rabatter och erbjudanden gäller endast dig som är medlem.
Allmänna villkor för Club Cosmopol
Vanliga frågor om Club Cosmopol
Kostar det något att vara medlem?
Ja, första gången du besöker oss betalar du en entréavgift på 120 kr. Väljer du att bli medlem får du 50% på entréavgiften, d.v.s. du betalar 60 kr och erhåller då ett medlemskort i guld. Du får tillgång till en rad erbjudanden och förmåner via nyhetsbrev. Väljer du att inte bli medlem betalar du ordinarie entréavgift och erhåller istället ett årskort i silver. Båda korten ger därefter fri entré i ett år.
Hur länge är jag medlem?
Ditt medlemsår börjar den dagen du ansöker om medlemskap, och gäller därefter i tolv månader. Efter detta måste du förnya ditt medlemskap för att ta del av våra erbjudanden.
Finns det någon åldersgräns för att bli medlem?
Ja, samma åldersgräns som för att besöka casinona – du måste ha fyllt 20 år.
Jag har tappat mitt medlemskort, vart ska jag vända mig?
Prata med personalen i receptionen på något av våra casinon, så får du ett nytt kort kostnadsfritt. Kom ihåg att ta med legitimation.
Varför fungerar inte mitt medlemskort?
Kortet har förmodligen blivit avmagnetiserat och behöver bytas ut. Säg till i receptionen så får du ett nytt kort.
Jag har ny e-postadress
Uppdatera din e-postadress i receptionen på casinot eller kontakta ditt casino via e-post.
Jag får ingen e-post trots att jag har registrerat mig
Kontrollera först att du har angett rätt e-postadress. Om du inte får någon e-post från oss kan det också bero på att breven fastnar i ett e-postfilter eller brandvägg. Kolla först i din papperskorg/skräpkorg. Om det inte ligger där kan du kontrollera dina inställningar i din brandvägg. Kan du inte ta emot epost till din arbetsmailadress så prata med IT-ansvarig/support på din arbetsplats.